Optimer dine investeringer i shopper marketing og innovation ved hjælp af virtual reality

 

Nu kan du anvende virtual reality til at træffe bedre og hurtigere beslutninger ude i butikkerne, samt optimere dine shopper marketing- og innovationsinvesteringer.

For at sikre at forbrugeren vælger netop dit produkt, er indsigter om mærke, emballage og in-store-aktiviteter afgørende.

Ved hjælp af Kantars virtual reality-teknologi genskaber vi en 3-D version af det butiksmiljø, som er relevant for dit mærke. Med udgangspunkt i system 1-tankegangen kombineret med den nyeste adfærdsviden, hjælper vi dig til at forstå, hvordan forbrugerne agerer, og hvad der trigger købsbeslutningen.

Vi hjælper dig med at:
- Forstå hvordan et mærke vælges i butikken
- Udvikle pakkedesigns, der engagerer forbrugerne
- Forstå hvordan forbrugerne reagerer på POS-materiale
- Identificere den optimale hyldeplacering

Kontakt Client Director Camilla Olsson - camilla.olsson@kantar.com - for yderligere information om Virtual Reality- og Shopper-analyser.