International medieovervågning og -analyse

International medieovervågning og -analyse

 

Vi kombinerer det globale og lokale

Kantar tilbyder medieovervågning og -analyse til danske virksomheder, der ønsker en integreret og intelligent løsning på tværs af internationale markeder kombineret med lokale kontaktpersoner og stærk faglighed hér i Danmark.

Kantar er en af verdens førende leverandører af medieovervågning og -analyse til internationale virksomheder og organisationer. I samarbejde med vores internationale hubs for Reputation Intelligence tilbyder vi løsninger til danske kunder med internationale markeder og globalt udsyn.

 

Medieovervågning fra global leder

Den løbende medieovervågning fra Kantar Media sikrer, at I løbende er opdateret på jeres medieomtale i Danmark og de vigtigste markeder.

Kantar har samarbejdspartnere i mere end 125 lande og kombinerer egen medieovervågning med indhold fra de stærkeste lokale leverandører, herunder danske.

 

Analyser og indsigter fra København og hele verden

Kantars erfarne analyseteam på Rådhuspladsen i København er jeres primære kontaktpersoner. Vi har stor erfaring i at sammensætte og projektlede teams af analytikere med rette sprogkundskaber og markedskendskab – og i at yde strategisk og taktisk sparring og rådgivning.

Vores medieanalyser tager udgangspunkt i jeres kommunikationsmål og behov for dokumentation, indsigter og rådgivning. Målgruppen er typisk topledelse, kommunikationsdirektører, pressechefer og PR-managers – både på hovedkontoret og i de enkelte markeder.

Analyserne fokuserer på både synlighed og kvalitet i medieomtalen, eksempelvis rækkevidde og gennemslag af proaktive historier og kernebudskaber i de vigtigste medier. Vi arbejder efter en gennemprøvet kvalitetsproces for medieanalyse.

Analyser og indsigter leveres i kundetilpassede onlinerapporter og -dashboards, analyserapporter og ved personlige præsentationer.

Kontakt os for at høre mere om vores internationale løsninger.

Læs mere om Earned Media Research & Insights hos Kantar