DOKUMENTER EFFEKT AF JERES PR- OG PRESSEARBEJDE

Skaber jeres historier overskrifter? Trænger jeres budskaber gennem støjen? Kan I dokumentere effekten af medieomtale på omdømmet? Vi kan hjælpe jer med at blive endnu dygtigere i presse- og kommunikationsarbejdet og måle effekten af jeres indsats.

Anette Stöckel

Senior Research Executive

+45 39154280

Navigér i en kompleks medievirkelighed

Kantar gennemfører kundetilpassede analyser af både traditionelle og sociale medier, der hjælper vores kunder med at navigere i en kompleks medievirkelighed samt dokumentere resultater og effekter af presse- og kommunikationsarbejdet.
Vores erfarne analyseteam leverer data, analyser og indsigter, der er værdiskabende og styrker vores kunders kommunikation. Vi kan også tilbyde dansk medieovervågning i samarbejde med danske leverandører og internationale løsninger sammen med Kantars internationale hubs for Reputation Intelligence.

Skarpe og fleksible analyser 

Vores medieanalyser tager udgangspunkt i jeres kommunikationsmål og behov for dokumentation, indsigter og rådgivning. Målgruppen er typisk topledelse, kommunikationsdirektør, pressechef eller PR-managers. 
Analyserne fokuserer på både synlighed og kvalitet i medieomtalen, eksempelvis rækkevidde og gennemslag af proaktive historie og kernebudskaber i jeres vigtigste medier. 
Gennem vores løbende medieundersøgelser kender vi danskernes medieadfærd, holdninger og forbrug. Derfor kan vi også opgøre eksponeringen for jeres vigtigste målgrupper. 
Analyser og indsigter leveres i fleksible og kundetilpassede online-dashboards, analyserapporter og ved personlige præsentationer.
Vi arbejder efter en gennemprøvet kvalitetsproces for medieanalyse, og hos os er det den ansvarlige analytiker, der er jeres daglige kontakt.

Effektmåling og et helt hus med eksperter

Kantar er Danmarks største analyse- og rådgivningsvirksomhed. Vi tilbyder bl.a. kommunikations- og effektmålinger og målgruppeanalyser – og kan drage konklusioner og rådgive på tværs af undersøgelser og kanaler.
Vi gennemfører løbende kundetilpassede corporate reputation-målinger, der dokumenterer ændringer i omdømmet og årsagerne til udsving. Vi hjælper også vores kunder med undersøgelser til pressebrug og ad hoc-analyser af specifikke aktiviteter.
Kantar kan også tilbyde integreret rapportering af paid, owned og earned media, herunder Gallup AdFacts’ data for danske annoncørers reklamespending.  

Kontakt os for at høre mere. 

Læs mere om Earned Media Research & Insights hos Kantar

Anette Stöckel

Senior Research Executive

+45 39154280