Et unikt planlægningsværktøj, der kan anvendes til markedsføring og medievalg.

Systemet, der er baseret på en Windows-platform, er et brugervenligt og fleksibelt værktøj, der sikrer en optimal udnyttelse af Index Danmark/Gallup.

GallupPC indeholder forskellige moduler til følgende formål:

  • overvågning af tendenser og trends i markedet
  • definition af målgrupper
  • beslutninger om det strategiske medievalg
  • specialprogrammer til optimal medieplanlægning
  • kontinuerlig information om jeres og konkurrenternes brands

GallupPC har desuden et grafisk modul-setup, der kan anvendes til at præsentere data materiale fra GallupPC-kørsler. Modulet indeholder Gallup Markedskort til analyse af kortvarige mærkers kendskabs-/loyalitetsgrad, Gallup Positionering, et positioneringskort baseret på forbrugerens opfattelse af pris/kvalitet for langvarige mærker samt GallupKompas til præsentation af livsstilssegmenteringsanalyser.

Vi står til rådighed med uddannelse, træning og support til brugerne