Opnå vækst ved at forstå shopperen

Indsigt i shopperen, shopperens mission, købsproces i kategorien og brugssituationer er nøgleviden, når man ønsker at forstå shopperen, og hvad der får dem til at købe. 

Som verdens førende analysebureau indenfor shopperadfærd er indsigt i hvor, hvornår og hvordan shopperen kan påvirkes essensen af vores forretning. Med de førende eksperter og det mest omfattende udbud af løsninger er vi dedikerede til at rådgive vore kunder med at identificere vækstmuligheder på mærke- og kategoriniveau.

Ved at anvende et bredt udvalg af branchens bedste analyseteknikker og kombinere disse med observationer i butikkerne kommer vi med svarene på mange af de shopperudfordringer som vore kunder møder.

Udforsk vore værktøjer indenfor Retail & Shopper solutions nedenfor

  • Path to Purchase Toolkit

    TNS’s Path to Purchase Toolkit giver operationelle, skræddersyede analyser, som hjælper vore kunder med at skabe vækst gennem forståelse af shopperen. Det anvender de mest omfattende, state-of-the art analyseteknikker og kombinerer butiksobservationer med kvalitative og kvantitative metoder for at imødekomme de mangeartede udfordringer, som vore kunder oplever.

    Shopper Dimensions giver et fundament af forståelse som understøtter alle butiksstrategier, og dermed hjælper med at udvikle præcise planer som imødekommer shopperens ønsker og behov i enhver butikstype og situation.

    Shopper Decisions hjælper med at skabe vækst både på kategori- og brandniveau. Det afdækker hvordan flere besøgende kan konverteres til købere, og giver dermed kunderne et grundlag til at forbedre deres andel af shopperens valgte produkter.

    Shopper Directions er en række løsninger baseret på vores 3D virtuelle butiksløsning leveret af ACTISKU. Det tillader respondenter at gå ad virtuelle butiksgange via deres egen computer. Dermed reduceres hastigheden og omkostningerne i forhold til at teste i den virkelige verden.