Vi skifter navn til Kantar Gallup og bliver endnu stærkere

TNS Gallup har i mange år været en del af Kantar.

Navneskiftet er en del af en større international forandringsproces, hvor Kantar-selskaberne øger samarbejdet og samles under samme paraply i de enkelte markeder og på tværs af landegrænser.

Kantar er i dag en af verdens ledende data-, insights- og rådgivningsvirksomheder og har selskaber i mere end 100 lande. Gennem vores internationale netværk kan Kantar Gallup fremover tilbyde flere analysemuligheder og stærkere kompetencer, så vi endnu bedre kan understøtte vækst, se nye muligheder og løse udfordringer for vores kunder.

I de seneste år har TNS Gallup repræsenteret de to Kantar-ejede selskaber TNS (nu Kantar TNS) og Kantar Media i Danmark. Det vil vi fortsat gøre. I Danmark er også Millward Brown en del af Kantar og vil fremover hedde Kantar Millward Brown.

Kantar er ejet af WPP.

Har du spørgsmål omkring vores nye navn eller mulighederne hos Kantar Gallup, er du meget velkommen til at kontakte os.