NeedScope – Afslører følelserne, den skjulte vækstkatalysator

Stærke varemærker genkender, at konkurrencedygtige fordele er nødt til at være mere end det ydre – mere end blot produkt og pris. Stærke varemærker rører ved noget andet, noget der ikke kan ses på overfladen. Sælgere bag disse varemærker forstår, at følelser påvirker selv de mindste beslutninger vi tager og at vores valg af varemærker ikke er nogen undtagelse. I nutidens komplekse marketing miljø har følelser aldrig været lige så vigtige for at skabe vækst som nu.

NeedScope er verdens førende undersøgelsessystem for at forstå og mestre følelser. Det giver en konsistent ramme for at analysere forbrugere og varemærker på tværs af kategorier, lande og kulturer. Ved at anvende en anerkendt psykologisk ramme samt unikke projektive værktøjer, styrker NeedScope beslutningstagen, og hjælper med at tiltrække nye forbrugere, drive innovation, styrke værdien af allerede eksisterende kunder og guide udviklingen i nye markeder.