ConversionModel – At vinde varemærkeandelskampen

Selvom varemærkeandelen kan synes stabilt, er nutidens marketing miljø i realiteten langt mere dynamisk. Generelt skjuler varemærkeandelen på faretruende vis bevægelsen af mennesker fra varemærker til varemærke og forbrugsmønstrene på tværs af repertoirer.  Nøglen til varemærkets beskyttelse og vækst ligger i håndteringen af dynamikken.

For at hjælpe varemærkets trivsel, evaluerer ConversionModel grundigt de to kritiske faktorer for valg af varemærke: ”Power in Mind” (kundernes følelser for varemærket) og ”Power in the Market” (situationsbestemte faktorer som pris og tilgængelighed der påvirker valget af varemærke).

ConversionModel anvender TNS’ forståelse af individuelle forbrugere til at levere en detaljeret indsigt i kategori-dynamikker og forbrugsmønstre, og anviser muligheder for at tiltrække nye kunder, genvinde eksisterende kunder og optimere deres forbrug. Modellen bruger en præcis forståelse af nutidens marked til at forudsige morgendagens tendenser.