Nye markeder giver nye vækstmuligheder - vi guider dig på vejen.

Vækstmulighederne ligger måske på et helt nyt marked. Kontakt os og hør, hvordan vi kan hjælpe dig med at finde vejen ind på nye markeder.

Martin Hoffmann

Director, Custom

+45 39154486

Finde vækst på nye markeder

At udvide sit forretningsområde geografisk eller til helt andre produktkategorier er en stor beslutning - og et radikalt skifte for en virksomhed, som kan vise sig at rumme stort vækstpotentiale.

En sådan udvidelse lykkes kun, hvis den sker med udgangspunkt i en grundlæggende forståelse af markedsdynamikker, forbrugeradfærd og konkurrencesituationen på det eller de markeder, der overvejes. Det er præcis denne viden og rådgivning, som Kantars globale netværk kan levere.

Vi arbejder med ensartet og markedstilpasset dataindsamling på tværs af landegrænser og vi har eksperter tilknyttet i alle væsentlige markeder på tværs af kloden. De har et specialiseret kendskab til lokale forhold og arbejder med analysemodeller, der er udviklet på baggrund af global erfaring, og Kantar er dermed perfekt rustet til at tilbyde vores kunder den præcise og målrettede rådgivning, der er nødvendig for at foretage et skifte mellem geografiske markeder. 

Martin Hoffmann

Director, Custom

+45 39154486