Kontakt ved spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

 

Her finder du en række af de spørgsmål vi oftest bliver stillet blandt panelisterne på Panel Tryksager.
Har du et spørgsmål, du ikke kan finde svaret på her, er du meget velkommen til at skrive til vores hotline

 

 

·  Hvad får jeg for at deltage?
Som deltager i Panel Tryksager Weekend opsparer du 5 kr. for hver undersøgelse du besvarer. For at få overført honoreringen skal du mindst have deltaget i halvdelen af undersøgelserne. Honoreringen overføres via en kontooverførelse til din bankkonto efter panelets afslutning.

 

 

·  Hvem står bag panelet?
Analyseinstituttet Kantar Gallup.

 

 

·  Jeg kan ikke deltage i den pågældende runde!
Det er helt frivilligt, om du vil deltage fra undersøgelse til undersøgelse. Vi vil selvfølgelig helst have, at du svarer på så meget som muligt, men har du ind imellem ikke tid, skal på ferie, eller andet, så ignorerer du blot vores mail. Husk dog, at du kun opsparer 5 kr. for de undersøgelser, du deltager i.

 

 

·  Jeg har fået ny e-mail adresse!
Hvis du har fået en ny e-mail adresse, skal du blot sende en mail til
tryksager@tns-gallup.dk med oplysninger om både den gamle og den nye e-mail adresse. Din e-mail vil herefter blive ændret til næste uges undersøgelsesrunde.

 

 

·  Jeg har fået ny postadresse!
Hvis du har fået ny postadresse, skal du blot sende en mail til
tryksager@tns-gallup.dk med oplysninger om både den gamle postadresse og den nye postadresse. Vi har behov for, at din postadresse er opdateret for at kunne sikre os, at vi spørger dig om de korrekte reklamer og andre tryksager, du hver uge modtager.

I den mail, du sender os, bedes du desuden oplyse:

1. Hvilken boligform er din nye bolig?
• Hus/villa/parcelhus
• Række-/klynge-/kædehus
• Gård
• Etageejendom/beboelsesejendom (lejlighed)
• Værelse

2. Hvor er din postkasse placeret?
• Inde i en opgang, hvor hoveddøren er låst alle døgnets timer - dvs. bude skal ringe på for at komme til postkassen
• Inde i en opgang, hvor hoveddøren er ulåst alle døgnets timer - dvs. bude kan komme til postkassen uden at ringe på
• Inde i en opgang, hvor hoveddøren er ulåst alle dagtimer - dvs. bude kan komme til postkassen i dagtimerne uden at ringe på
• Uden for opgangen, i et område der er låst alle døgnets timer (f.eks. i en port, i gården) - dvs. bude skal ringe på for at komme til postkassen
• Uden for opgangen, i et område der er ulåst alle døgnets timer (f.eks. i en port, i gården) - dvs. bude kan komme til postkassen uden at ringe på
• Uden for opgangen, i et område der er ulåst alle dagtimer (f.eks. i en port, i gården) - dvs. bude kan komme til postkassen i dagtimerne uden at ringe på
• Uden for opgangen – f.eks. på ydermuren/husmuren/gavlen/på stativ – dvs. fuldstændig frit tilgængelig
•På anden måde, beskriv placeringen af din postkasse så præcist du kan: Det er vigtigt at vide om opgangen er aflåst eller ej

 

 

·  Hvem ser mine svar?
Når du deltager i en Kantar Gallup-undersøgelse er du altid 100% anonym, og dine svar vil aldrig kunne sammenkobles med din identitet.

 

 

·  Hvordan fungerer Panel Tryksager Weekend-undersøgelsen?
De ugentlige spørgsmål sendes ud til panelisterne på søndage kl. 13.00, og undersøgelsen lukkes tirsdag kl. 9.00. Herefter er det ikke længere muligt at deltage i ugens undersøgelse. Der vil ikke blive sendt en påmindelse ud efter den modtagne e-mail søndag kl. 13.00.

 

 

·  Hvor længe skal jeg deltage i undersøgelsen?
Undersøgelsen løber til den sidste dag på året.

 

 

·  Mit link virker ikke!
Der kan være flere grunde til at dit tilsendte link ikke virker:

- Du har ikke fået hele linket med, da du kopierede det fra mailen og ind i browseren
- Du har ikke åbnet en Internet-browser og kopieret linket derind
- Du har indtastet linket og ikke taget højde for brugen af små og store bogstaver
- Linket deler sig over to linjer og det hele er ikke kopieret med
- Din Internetudbyder blokerer for åbning af linket
- En systemfejl fra vores side

Hvis du får fejlmeddelelsen "Siden blev ikke fundet" frem på skærmen, kan det skyldes, at den server, som din Internetudbyder benytter, er gået ned.

Hvis du har problemer er du altid hjerteligt velkommen til at kontakte os på
tryksager@tns-gallup.dk.

 

 

·  Hvorfor kan man ikke gå tilbage i undersøgelsen?
Det er ikke muligt at gå tilbage i undersøgelsen og derved ændre svar.
Hvis du er kommet til at angive forkerte svar bedes du hurtigst muligt skrive til os på
tryksager@tns-gallup.dk. Så vi kan slette dine svar og du kan besvare undersøgelsen igen.

Hvis du kun mangler at registrere en enkelt eller to tryksager kan du skrive til os hvilke tryksager, du ikke fik registreret.
Husk at skrive navnene på tryksagerne samt den e-mail adresse du er tilmeldt Panel Tryksager.

 

 

·  Kan man selv tilmelde sig Panel Tryksager?
Vores undersøgelse er ikke selvrekrutterende. Vi kan derfor ikke tilbyde andre at blive medlem af vores Panel Tryksager eller på anden måde tilbyde at skrive folk op til at deltage i Panel Tryksagers undersøgelser.

 



Hvilke tryksager/reklamer skal jeg registrere?
De tryksager, som vi ønsker at registrere, er dem som bliver omdelt af bude - typisk torsdag, fredag, lørdag og søndag.
Her er altså ikke tale om de tryksager som postbuddet omdeler.

Som deltager i Panel Tryksager Weekend er vi således kun interesserede i de tryksager og reklamer, som du modtager i weekenden (typisk torsdag-søndag) og disse er de eneste, du skal registrere i denne undersøgelse.


 

Er Gallup leverandør af tryksager?
Gallup er ikke leverandør af dine tryksager, men står for målingen af kvaliteten i leveringen.
Har du spørgsmål eller kommentarer til din ugentlige levering af tryksager, bedes du tage kontakt til leverandøren af tryksagerne.

 


Kan jeg modtage invitationen tidligere?
Vi kan desværre ikke spørge til tryksager tidligere end på den sidste leveringsdag, som er søndag.